SUV z pazurem – Jeep SRT

2,4 tonowy SUV, który dzięki 6,4 litrowej V8’ce pozwoli się rozpędzić od 0 do 100 KM/H w 5 sekund? To właśnie Jeep Grand Cherokee SRT.

Jeep Grand Cherokee

Grand Cherokee jest autem w którym czuć, że jego projekt powstawał w duchu amerykańskiej motoryzacji. Założenie projektantów było proste – ma być on połączeniem klasycznych cech Jeepa i nowoczesnych technologii. Premiera miała miejsce aż 11 lat temu na Auto Show w Nowym Jorku. Ze względu na ogromny postęp technologiczny konkurentów tego SUV’a, zdecydowano się na przeprowadzenie liftingu, który unowocześnił konstrukcję Jeep’a. Grand Cherokee czwartej generacji dostępny był w wielu wersjach, począwszy od tych które oferowały kupującemu wyższy standard wyposażenia, przez prezentowany przez nasz salon samochodów premium, sportowy model SRT, aż po supersportowego Trackhawka.  By podkreślić agresywność najmocniejszych wersji są w nich wprowadzone liczne zmiany wizualne m.in. wloty powietrza na masce, czy inny zderzak.

V8 HEMI

Pod maską SRT nie mogło się znaleźć nic innego – wolnossący silnik V8 HEMI. Motor ten ma pojemność 6.4l. dzięki czemu generuje 468 KM. Jednostka współpracuje z 8-biegową skrzynią biegów, napęd jest przekazywany na 4 koła, a do ‘setki’ przyśpieszymy tym 2,4 tonowym olbrzymem w 5 sekund. By ograniczyć wydatki na stacjach benzynowych w Jeepie możemy korzystać z systemu EKO, który przy delikatnym traktowaniu pedału gazu odłącza 4 cylindry, dzięki czemu spada wynik średniego spalania.

L A U N C H Control

Jeep ma do wyboru wiele trybów jazdy, czego nie mogło zabraknąć w aucie prosperującym na konkurenta SUV’ów Mercedesa czy Audi. Kierowca może wybrać między pięcioma trybami: Sport, Auto, Snow, Tow oraz Track, a każdy z nich reguluje ustawienia m.in. czułość układu kierowniczego, redukuje a nawet całkowicie wyłącza kontrolę trakcji i zmienia zakres pracy zawieszenia.  Najważniejszm trybem z  punktu widzenia sportowego charakteru SRT to Launch, czyli procedura startu, którą aktywujemy wciskając jednocześnie pedały gazu i hamulca.

BREMBO

SRT to nie tylko emocjonujące osiągi silnika, ale także wydajny układ hamulcowy, który pozwoli wyhamować tym 2336 kilogramowym monstrum, lepiej niż niejedenym sedanem.  Dzieje się to za sprawą ogromnych, 6-cio tłoczkowych zacisków BREMBO i tarczom hamulcowym o średnicy aż 38cm z przodu i 35cm z tyłu. W ogromnych nadkolach zamontowane są 20-calowe obręcze aluminiowe.

SRT i jego wnętrze

Wnętrze Grand Cherokee jest wykonane w zaskakująco dobrej jakości jak na wozy, które wychodzą z koncernu FCA. Deska rozdzielcza, jak i boczki obszyte są skórą z eleganckim przeszyciem z białą nicią a, sportowy charakter SRT podkreślają karbonowe listwy. O przyjemne podróżowanie dba system   nagłośnienia Harman/Kardon Logic 7 i oczywiście multimedialny, dotykowy ekran z nawigacją. Wygodne, typowe dla aut z amerykańskich pochodzeniem kwadratowe fotele z wyszytym logo.

Jeep Grand Cherokee SRT w VCentrum

W VCentrum oferujemy Państwu wyjątkowy egzemplarz Grand Cherokee SRT. Auto zjechało z taśmy produkcyjnej w 2017 roku, od tego czasu przejechało niespełna 10 000 tysięcy kilometrów, dzięki czemu można czuć się w nim jak w zupełnie nowym samochodzie.  W trosce o utrzymanie nieskazitelnego wyglądu przez wiele lat, lakier Jeepa został zabezpieczony powłoką ceramiczną Ceramic Pro 9H, oraz folią bezbarwną (maska, zderzak przedni, lampy, lusterka, błotniki oraz ranty drzwi). Zapraszamy do naszego salonu samochodów premium na ulicy Powsińskiej 69/71 na jazdy próbne!

Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą sprzedażową Jeepa Grand Cherokee SRT:

https://www.vcentrum.pl/listings/jeep-grandcherokee-srt/

Zapraszamy także do śledzenia naszych profili w mediach społecznościowych:  https://www.instagram.com/vcentrum/  oraz  https://www.facebook.com/VCENTRUM/
Back to top